5 łatwych sposobów dla małych firm na wykorzystanie Business Intelligence (BI)
20 września 2021Nowy automatyczny system raportowania, który rozwiązuje problemy małych firm
28 kwietnia 2022Słyszysz Big Data i myślisz, ok, to dobre, ale dla dużych firm, gigantów rynkowych, mnie na to nie stać. Radziłem sobie do tej pory bez tego, więc pewnie nie potrzebuję żadnej analizy danych. Czy aby na pewno? Zastanów się jak do tej pory działałeś? Czy twoje działania marketingowe faktycznie odpowiadały na prawdziwe potrzeby Klientów, czy uwzględniały lokalizację, oczekiwania, preferowane sposoby kontaktu? Czy jesteś pewny, że czas Twoich pracowników jest optymalnie wykorzystywany, czy nie jest przepalany na powtarzalnych czynnościach czy bezefektywnych spotkaniach. Czy nie boisz się, że coraz więcej firm korzysta z danych w zarządzaniu i za rok, dwa, trzy lata możesz zostać w tyle za konkurencją?
Takich pytań moglibyśmy zadać znacznie więcej, ale do czego zmierzamy? Chcemy Ci pokazać, że dane skutecznie rozwiązują wiele problemów biznesowych w małej firmie. Mogą to być wąskie gardła w produkcji, błędne decyzje, brak komunikacji w zespole, niska sprzedaż i wiele, wiele innych.
Owszem, zgodzimy się z Tobą, że nie potrzebujesz klasycznego Big Data, ale na pewno potrzebujesz analizy małych danych i DUŻYCH KORZYŚCI , na które będzie Cię stać.
Pomyśl, jaka stoi przed Tobą perspektywa. Twoje dane zostały wnikliwie przeanalizowane, otrzymałeś cenne wnioski i rekomendacje, czyli wskazówki co powinieneś teraz zrobić z daną wiedzą. Wprowadzasz zmiany i obserwujesz jak trafne decyzje przekładają się na większy zysk, jak maleją koszty, jak przeganiasz konkurencję. Brzmi zachęcająco, prawda?
Prawdopodobnie masz w swojej firmie całkiem spore zbiory danych, które odpowiednio przetworzone i zaprezentowane pozwolą oszczędzić czas i pieniądze. Pozwól, że pomożemy Ci w tym, za pomocą naszej usługi: SMALL big DATA.
SMALL big DATA, to najprościej ujmując, małe dane z DUŻYM potencjałem, dające DUŻE korzyści małym firmom. To podstawowe, ale bardzo ważne informacje (zbierane i przetwarzane na co dzień) niezbędne do osiągania lepszych wyników.
Wiele małych firm nie przetwarza swoich danych, ponieważ nie ma doświadczenia w ich analizie, a BIG DATA wiąże się z ogromną ilością zasobów, wiedzy i pieniędzy na utrzymanie rozbudowanej infrastruktury i zarządzanie gromadzonymi informacjami. W rezultacie małe firmy nie wykorzystują ogromnego potencjału gromadzonych i przetwarzanych na co dzień danych.
By rozwiązać ten problem opracowaliśmy ofertę SMALL big DATA, w możliwościach finansowych każdej małej firmy. Kluczem jest zrozumienie, jakie dane posiada niewielka firma i jak je przetwarzać, aby uzyskać informacje cenne dla organizacji. Tak właśnie działamy.
Bardzo często w poszukiwaniu nowych możliwości i rozwiązań wchodzimy w coraz bardziej złożone operacje. Tymczasem możemy uzyskać wiele korzyści i odpowiedzi, korzystając z najprostszych informacji zbieranych przez firmę (o klientach, wynikach sprzedaży, fakturach, płatnościach itd.).
Większość małych firm nie może zoptymalizować swoich działań w oparciu o „Small Data”, więc wyzwania związane z pracą z Big Data i sztuczną inteligencją mogą być ogromne. Inwestycja w Small Data kładzie fundamenty i uczy organizacji, jak korzystać z małych danych, umożliwiając wykorzystanie Big Data na późniejszym etapie.
Oczywiście nie oznacza to, że powinieneś zamykać się na duże dane, musisz jednak zachować właściwą kolejność – wykorzystaj maksymalnie Small Data, zanim przejdziesz do Big Data. Pomożemy Ci zrozumieć własne dane i uwolnić potencjał Small Data.
Małe dane mogą uczynić Twoja firmę wielką. Poniżej kilka głównych korzyści z używania małych danych z DUŻYM potencjałem:
W CTF opracowaliśmy narzędzie do przetwarzania, łączenia i raportowania, które pomaga firmom, takim jak Twoja, łączyć duże i małe dane w jednym miejscu. Dzięki odpowiednim narzędziom do obsługi danych możesz łączyć wiele źródeł danych w jedno. Następnie możesz zebrać te informacje i przekształcić je w czytelne i łatwe w użyciu raporty.
Przekonaliśmy Cię? Uznałeś, że warto spróbować, że perspektywa lepszych wyników sprzedażowych jest kusząca? Zamów usługę SMALL big DATA.
Nadal masz wątpliwości, o których chętnie z nami porozmawiasz? Zapraszamy Cię do kontaktu, bardzo chętnie opowiemy o SMALL big DATA w praktyce. Skontaktuj się z nami.
Tak na koniec, by pokazać Ci, że samo zbieranie danych nie ma sensu, przytoczymy pewien przykład z życia. Zbieranie danych to jak gromadzenie materiałów na budowę domu. Co z tego, że masz cegły na cały dom, zamówiony beton na fundamenty, krokwie i blachę na dach. Co z tego, że masz wartościowe materiały, z najwyższej półki, jak tkwią w magazynie, a Ty nie budujesz, bo nie wiesz jak, bo nie masz wsparcia prawdziwych fachowców. Samo nagromadzenie danych nie jest korzyścią, tak jak skład cegieł nie jest domem.
Brak wyraźnego kierunku rozwoju i potencjalnych korzyści budzi obawy, że gromadzone dane to tylko kolejny koszt dla firmy. Udowodnimy Ci, że tak nie jest.
Powiązane wpisy
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |