CTF_logo_RGB-1CTF_logo_RGB-1CTF_logo_RGB-1CTF_logo_RGB-1
  • Start
  • Oferta
  • Wycena
  • Korzyści
  • Zespół
  • Blog
  • Projekty unijne
  • Kontakt
Umów spotkanie
✕
5 łatwych sposobów dla małych firm na wykorzystanie Business Intelligence (BI)

5 łatwych sposobów dla małych firm na wykorzystanie Business Intelligence (BI)

20 września 2021

Nowy automatyczny system raportowania, który rozwiązuje problemy małych firm

28 kwietnia 2022

SMALL big DATA – „Wielkie” dane w MAŁYCH firmach

23 września 2021
SMALL big DATA dla małych firm

Słyszysz Big Data i myślisz, ok, to dobre, ale dla dużych firm, gigantów rynkowych, mnie na to nie stać. Radziłem sobie do tej pory bez tego, więc pewnie nie potrzebuję żadnej analizy danych. Czy aby na pewno? Zastanów się jak do tej pory działałeś? Czy twoje działania marketingowe faktycznie odpowiadały na prawdziwe potrzeby Klientów, czy uwzględniały lokalizację, oczekiwania, preferowane sposoby kontaktu? Czy jesteś pewny, że czas Twoich pracowników jest optymalnie wykorzystywany, czy nie jest przepalany na powtarzalnych czynnościach czy bezefektywnych spotkaniach. Czy nie boisz się, że coraz więcej firm korzysta z danych w zarządzaniu i za rok, dwa, trzy lata możesz zostać w tyle za konkurencją?

Takich pytań moglibyśmy zadać znacznie więcej, ale do czego zmierzamy? Chcemy Ci pokazać, że dane skutecznie rozwiązują wiele problemów biznesowych w małej firmie. Mogą to być wąskie gardła w produkcji, błędne decyzje, brak komunikacji w zespole, niska sprzedaż i wiele, wiele innych.

Owszem, zgodzimy się z Tobą, że nie potrzebujesz klasycznego Big Data, ale na pewno potrzebujesz analizy  małych danych i DUŻYCH KORZYŚCI , na które będzie Cię stać.

Pomyśl, jaka stoi przed Tobą perspektywa. Twoje dane zostały wnikliwie przeanalizowane, otrzymałeś cenne wnioski i rekomendacje, czyli wskazówki co powinieneś teraz zrobić z daną wiedzą. Wprowadzasz zmiany i obserwujesz jak trafne decyzje przekładają się na większy zysk, jak maleją koszty, jak przeganiasz konkurencję. Brzmi zachęcająco, prawda?

Prawdopodobnie masz w swojej firmie całkiem spore zbiory danych, które odpowiednio przetworzone i zaprezentowane pozwolą oszczędzić czas i pieniądze. Pozwól, że pomożemy Ci w tym, za pomocą naszej  usługi: SMALL big DATA.

Czym dokładnie jest SMALL big DATA i dlaczego jest tak ważna dla małych firm

SMALL big DATA, to najprościej ujmując, małe dane z DUŻYM potencjałem, dające DUŻE korzyści małym firmom. To podstawowe, ale bardzo ważne informacje (zbierane i przetwarzane na co dzień) niezbędne do osiągania lepszych wyników.

Wiele małych firm nie przetwarza swoich danych, ponieważ nie ma doświadczenia w ich analizie, a BIG DATA wiąże się z ogromną ilością zasobów, wiedzy i pieniędzy na utrzymanie rozbudowanej infrastruktury i zarządzanie gromadzonymi informacjami. W rezultacie małe firmy nie wykorzystują ogromnego potencjału gromadzonych i przetwarzanych na co dzień danych.

By rozwiązać ten problem opracowaliśmy ofertę SMALL big DATA, w możliwościach finansowych każdej małej firmy. Kluczem jest zrozumienie, jakie dane posiada niewielka firma i jak je przetwarzać, aby uzyskać informacje cenne dla organizacji. Tak właśnie działamy.

Małe dane są bardzo często niedoceniane, a tkwi w nich naprawdę duży potencjał

Bardzo często w poszukiwaniu nowych możliwości i rozwiązań wchodzimy w coraz bardziej złożone operacje. Tymczasem możemy uzyskać wiele korzyści i odpowiedzi, korzystając z najprostszych informacji zbieranych przez firmę (o klientach, wynikach sprzedaży, fakturach, płatnościach itd.).

Small Data musi poprzedzić Big Data i sztuczną inteligencję w małych firmach

Większość małych firm nie może zoptymalizować swoich działań w oparciu o „Small Data”, więc wyzwania związane z pracą z Big Data i sztuczną inteligencją mogą być ogromne. Inwestycja w Small Data kładzie fundamenty i uczy organizacji, jak korzystać z małych danych, umożliwiając wykorzystanie Big Data na późniejszym etapie.

Oczywiście nie oznacza to, że powinieneś zamykać się na duże dane, musisz jednak zachować właściwą kolejność – wykorzystaj maksymalnie Small Data, zanim przejdziesz do Big Data. Pomożemy Ci zrozumieć własne dane i uwolnić potencjał Small Data.

A teraz zobacz jak wiele korzyści niesie ze sobą SMALL big DATA

Małe dane mogą uczynić Twoja firmę wielką. Poniżej kilka głównych korzyści z używania małych danych z DUŻYM potencjałem:

  1. Małe dane są wszędzie. Już najpopularniejsze programy do fakturowania, zarządzania magazynem, relacjami z klientem (CMR), wykorzystywane w małych firmach, gromadzą małe dane dotyczące decyzji kupujących i cyklu życia Klienta. Każdy, kto wykonuje najprostsze czynności np. loguje się do Facebooka, klika w reklamę lub szuka produktu, którego obejrzał na Instagramie generuje małe dane.
  2. Małe dane natychmiast przekładają się na analizę biznesową. Mniejsze ilości danych, łatwy do nich dostęp, prosta analiza sprawiają, że możesz szybko przekuć je w najlepsze decyzje biznesowe.
  3. Coraz więcej firm korzysta z małych danych. Bardziej niż kiedykolwiek firmy zaczynają rozumieć wartość zarządzania opartego na danych. Korzystając z niewielkiej ilości danych, możesz cyfrowo analizować godziny przepracowane przez Twoich pracowników, liczbę wykonywanych przez nich czynności oraz jakość ich pracy. Oczywiście Big Data jest nadal ważna, ale połączenie danych z tradycyjnych źródeł BigData, takich jak Google Analytics, ze Small Data z Twojego systemu księgowego to pierwszy krok w dotarciu do nowych klientów.
  4. Małe dane skupiają się na użytkowniku końcowym. Klient małej firmy jest najważniejszy. Małe dane to najlepszy sposób na zrozumienie, czego Twoi klienci chcą i potrzebują od Twojej firmy. Małe dane są bliższe użytkownikowi końcowemu i skupiają się na jego osobistym doświadczeniu z Twoją firmą.
  5. Małe dane to proste dane. Korzystanie ze Small Data znacznie ułatwia firmom zrozumienie wyników analizy danych. Big Data często wymaga interpretacji eksperckiej, w przypadku Small Data, Twoi pracownicy z łatwością zrozumieją małe dane, bo przetwarzają je na co dzień. Małe dane mogą pomóc Twojej firmie dotrzeć do Klientów, pracownikom wykonywać codzienne zadania, a menedżerom podejmować dobre decyzje.

Łącz duże i małe dane za pomocą odpowiednich narzędzi

W CTF  opracowaliśmy narzędzie do przetwarzania, łączenia i raportowania, które pomaga firmom, takim jak Twoja, łączyć duże i małe dane w jednym miejscu. Dzięki odpowiednim narzędziom do obsługi danych możesz łączyć wiele źródeł danych w jedno. Następnie możesz zebrać te informacje i przekształcić je w czytelne i łatwe w użyciu raporty.

Przekonaliśmy Cię? Uznałeś, że warto spróbować, że perspektywa lepszych wyników sprzedażowych jest kusząca? Zamów usługę SMALL big DATA. 

Nadal masz wątpliwości, o których chętnie z nami porozmawiasz? Zapraszamy Cię do kontaktu, bardzo chętnie opowiemy o SMALL big DATA w praktyce. Skontaktuj się z nami.


Tak na koniec, by pokazać Ci, że samo zbieranie danych nie ma sensu, przytoczymy pewien przykład z życia. Zbieranie danych to jak gromadzenie materiałów na budowę domu. Co z tego, że masz cegły na cały dom, zamówiony beton na fundamenty, krokwie i blachę na dach. Co z tego, że masz wartościowe materiały, z najwyższej półki, jak tkwią w magazynie, a Ty nie budujesz, bo nie wiesz jak, bo nie masz wsparcia prawdziwych fachowców. Samo nagromadzenie danych nie jest korzyścią, tak jak skład cegieł nie jest domem. 

Brak wyraźnego kierunku rozwoju i potencjalnych korzyści budzi obawy, że gromadzone dane to tylko kolejny koszt dla firmy. Udowodnimy Ci, że tak nie jest.

Udostępnij

Powiązane wpisy

28 kwietnia 2022

Nowy automatyczny system raportowania, który rozwiązuje problemy małych firm


Czytaj więcej
5 łatwych sposobów dla małych firm na wykorzystanie Business Intelligence (BI)
20 września 2021

5 łatwych sposobów dla małych firm na wykorzystanie Business Intelligence (BI)


Czytaj więcej
5 kluczowych wskaźników wydajności, które musisz śledzić, aby zmierzyć swój sukces MŚP
16 września 2021

5 kluczowych wskaźników wydajności, które musisz śledzić, aby zmierzyć swój sukces MŚP


Czytaj więcej

CTF_logo_RGB-1

+48 602 794 347 ctf@ctf.com.pl

Chcesz podejmować lepsze decyzje i odpowiadać na potrzeby Klientów?
Skorzystaj z naszej usługi.

Lokalizacja


CTF Sp.z.o.o
Sienkiewicza 11
38-100 Strzyżów

Godziny otwarcia


Jesteśmy do Twojej dyspozycji
5 dni w tygodniu
Poniedziałek - piątek

730 - 1600


Skontaktuj się z nami


Zaproponujemy Ci ofertę w cenie dostępnej dla małej firmy.
+48 602 794 347
ctf@ctf.com.pl
Network Interactive © 2022
    Umów spotkanie
      Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej. Akceptuję Czytaj więcej »
      Manage consent
      Necessary
      Always Enabled
      Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
      CookieDurationDescription
      cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
      cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
      cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
      cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
      cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
      viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
      Functional
      Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
      Performance
      Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
      Analytics
      Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
      Advertisement
      Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
      Others
      Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
      SAVE & ACCEPT